4.8.2011

מחאת תלמידי המכללה נגד קורס "מחקר מתקדם בחינוך" כקורס מקוון .

בפוסט האחרון שלי כתבתי על תובנות שלי על למידה מקוונת ולקחתי הקורס "מחקר מתקדם בחינוך" כדוגמה  וזה לפני גל המחאה החזק של תלמידי המכללה שלשום כנגד קורס "מחקר מתקדם בחינוך" כקורס מקוון  . מבין שכתבתי שלמידה מקוונת לא מתאימה לכל אוכלסיות הסטודנטים וצריך להתאימה לאוכלוסיית המטרה ולפשטה כמה שאפשר עם זמינות המרצה בכמה אמצעים למתן עזרה ותמיכה לציבור הסטודנטים, אחרת ובפרט אם חומר הקורס קשה (כמו של קורס מחקר מתקדם) ילכו הסטודנטים לאיבוד .
אני מבין ללבם של אלה שמוחים כנגד קושי החומר והמטלות הרבות וצריך לשמוע להם וללכת לקראתם כמה שאפשר או בהוספת מפגשים פרונטליים להבנת החומר או בהורדת חלק מהמטלות או בכל דרך אחרת שרואה המכללה לנכון .

2 תגובות:

  1. שלום רב לך כמאל, שמי נרון חכם, אני סטודנט לתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים, סיבת כניסתי לבלוג שלך היא דרישת המרצה לביצוע מטלה בנושא בלוג והבלוג שלך נבחר באופן אקראי.
    קראתי את הפוסט על המחאה וגם נכחתי במקום בעת האירוע, ע"פ התנהלות של ד"ר שרה שדה ביום זה היה ברור כי אכן משהו חריג מתרחש.
    בהזדמנות זו ברצוני להביע עמדה בנושא, עם הרבה אמפטיה לסטודנטים והבנת הקושי שאתם חווים אין זו הדרך ההולמת להביע התנגדות במוסד אקדמי שהוא מייסודו מוסד חינוכי, ישנם דרכים מכובדות יותר לעשות זאת, אל נשכח כי אנו אנשי חינוך ולא היינו רוצים לראות את תלמידינו מוחים נגדנו כך.
    אני מניח שחסר לי מידע לגבי אירוע זה וייתכן שתגובתי אינה פוגעת במטרה, מאחר וכך אני מתנצל מראש אם פגעתי במישהו.
    ברצוני לאחל לכם בהצלחה בפתרון סוגייה זו ובכלל בלימודים.

    השבמחק
  2. שלום נרון
    קודם כל תודה על התגובה
    אני לא הייתי נוכח באותו יום ואני אין קושי מיוחד עם הקורס, וגם לא שמעתי על אופן המחאה .
    אני אתך שדרך המחאה צריכה להיות מכובדת וראויה.
    סך הכל אני כתבתי על עקרון המחאה ושהאחראים צריכים להקשיב למוחים ואם יש במה לעזור אז לעזור כי זה לטובת כולם

    השבמחק