27.3.2011

מה זה בלוג לימודי



בלוג לימודי הוא בלוג שההתמקדות שלו בהצעת תכנים לימודיים וחינוכיים בגוונים שונים כמו :מאמרים ,יחידות לימוד מתוקשבות , סרטונים , קישורים לאתרים מומלצים וניתוח תכנים חינוכיים ולימודיים שבעל הבלוג מעוניין לשתף את קהל קוראיו .

יכול גם הבלוגר להעביר מסרים וחוויות מעולם הלימודי שלו ומההתנסויות שלו לבלוג באמצעות רשומות .

יכול הבלוגר עם הזמן ועם צבירת הניסיון לפתח את הבלוג שלו עוד ועוד שיכלול פינות נוספות רלוונטיות לעולם הלימודי והחינוכי .

אין ספק שפתיחת בלוג והתעסקות עם בלוג זאת חוויה מעניינת ומאתגרת , ואין ספק שהכלי הזה אפשר להפוך אותו עם ההתנסות ועם הניסיון שיש לי בהוראה לכלי לימודי וחינוכי שייהנו מפרותיו בעיקר התלמידים בבית הספר שאני מלמד בו .

נתבקשנו להזין את הבלוג כל שבוע בפוסט חדש בנושא התקשוב , וזה קצת קשה , אבל אני אשתדל להעלות לבלוג חוויות ותובנות רלוונטיים ומעניינים ולשתף בהם אחרים , אני מאמין שאני אעמוד במשימה בסופו של דבר .

באשר ללימודים שלי בסמסטר הראשון היה לחץ גדול וקצב המטלות היה על סף אי עמידה בו , עברתי אותו בתוצאות טובות מאוד .
אני מצפה שבסמסטרים הבאים יהיו קורסים רלוונטיים יותר לעבודה שלנו בבית הספר ושנחשף כמה שאפשר לכלים תיקשוביים חדשים ומעניינים .

אחד הדברים שמצא חן בעיניי והיה לכולנו כעזר הוא השיתופיות ולמידה מעמיתים וזה כנראה הולם מה שקורא  בעולם הדיגיטלי בפועל אשר נהפך לעולם שיתופי .

אני מקווה שהלימודים יהיו לכלנו יעילים מעניינים ומהנים ככל האפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה